CHP'de bahar: Baykal, koltugunu birakip emekliye ayrilmali artik
BilgeKhan
2008-04-12 21:37:47 UTC
Raw Message
CHP'de bahar

Baykal, koltugunu birakip emekliye ayrilmali artik.

CHP'de GENEL BAŞKANLIK SEÇIMI (26-27 Nisan 2008) VE ADAYLAR:
http://groups.google.com/group/soc.culture.turkish/msg/7b0fdb2ce82c3069

Ben BilgeKhan, CHP Samsun Milletvekili sayın Prof.Dr. HALUK KOÇ'u destekliyorum!
belshirash
2008-04-13 10:07:32 UTC
Raw Message
Milli Sef prensibini hala anlamamisin sen.
Aday adaylari az olsun rakip sayisi aza insin ve sonunda alinan oy orani
yüksek gözüksün diye baraj %20 olarak tesbit edilmis.
Ve sen hala biraksin gitsin diyorsun.
O sihirli koltuk ne demokrasi dinler ne tolerans.

selametle
Post by BilgeKhan
CHP'de bahar
Baykal, koltugunu birakip emekliye ayrilmali artik.
http://groups.google.com/group/soc.culture.turkish/msg/7b0fdb2ce82c3069
Ben BilgeKhan, CHP Samsun Milletvekili sayýn Prof.Dr. HALUK KOÇ'u
destekliyorum!