Inonu Savas Suclusu M.Kemal'in resmini paralardan silmekle cok iyi etmis...
BilgeKhan
2008-04-15 16:44:21 UTC
Raw Message
"Darbe Günlükleri" mahkeme tarafindan delil olarak kabul edilmedi. :-)

Yalancı Taraf gazetesinin yalan haberlerine kimse inanmiyor... :-)

Ayrıca bkz:

"Taraf gazetesinin TSK üzerine YALAN haber uydurmaları"
http://groups.google.com/group/soc.culture.turkish/msg/a32127a388b97649

"Radikal gazetesi yazarı Perihan Mağden'i yine aybaşı tuttu; yine ateş püskürdü bu orospu yazar"
http://groups.google.com/group/soc.culture.turkish/msg/a282897b717b49f2
Grand Sen~or
2008-04-15 18:57:13 UTC
Raw Message
artik zaman SS (Savas Suclusu) M.Kemal'in pastasinin yenme zamanidir..
BilgeKhan
2008-04-15 19:19:34 UTC
Raw Message
Post by Grand Sen~or
artik zaman SS (Savas Suclusu) M.Kemal'in pastasinin yenme zamanidir..
Senin gibi düsmanlarin gözünde belki... : -)

düzeltme:

Senin gibi düsmanlarin götünde belki... : -)
Grand Sen~or
2008-04-15 19:28:16 UTC
zamanidir..
Grand Sen~or
2008-04-15 19:32:47 UTC
Raw Message
artik zaman SS (Savas Suclusu) M.Kemal'in pastasinin yenme
zamanidir..

SS M.Kemal seko-fa$olarin anayasalarini kendine anayasa edinendir!
bu anayasayi benimseyen Ismet de seko-fa$onun tekiydi, ikisi de
cehennemi boyladi.

dismaninin yasalarini(dinini) kendine yasa(din) edineni gordunuz mu;->
SS M.Kemal ve avanesi I.Inonu...
Benjamin
Gotlek Islamci, muzzolar tarafindan sikilmeye devam et, pis arap boku
Grand Sen~or

BilgeKhan
2008-04-16 00:26:44 UTC
Raw Message
http://ulusalkanal.com.tr/index.php?option=com_content&task=view&id=8112&Itemid=4
"
'DARBE GÜNLÜKLERİ' DAVASINDA
MAHKEME CD'Yİ DELİL OLARAK KABUL ETMEDİ

Salı, 15 Nisan 2008

"Darbe günlükleri" davasında hakim, delil olarak sunulan
CD'leri kabul etmedi. Eski Nokta dergisi genel yayın
yönetmeni Alper Görmüş hakimin isteği üzerine Özden Örnek'e
ait olduğu iddia edilen günlükleri mahkemeye sundu.

Ancak hakim, "Ben günlüklerin el yazısı olduğunu sanıyordum.
CD'lerde kayıtlı olduğunu bilseydim istemezdim zaten,
çünkü yasadışı yollardan elde edildiği için delil sayılmaz"
diyerek, iddia edilen günlükleri dosyaya almadı.

Nokta Dergisi'nin Genel Yayın Yönetmeni Ahmet Alper Görmüş,
emekli Oramiral Özden Örnek'e ait olduğu iddia edilen günlüğe
ilişkin haber nedeniyle hakkında açılan davadan beraat etti.

Alper Görmüş bugünkü köşesinde duruşmalarda yaşananları anlattı.
İlk duruşmada Mahkeme Başkanı Alper Görmüş'ten sözü edilen
günlükleri istedi. Görmüş de ikinci duruşmadan iki hafta önce
25 Mart'ta avukatları aracılığıyla günlüklerin yeraldığı CD'leri
mahkemeye sundu.

Ancak duruşmanın hakimi CD'lerde yeralan günlükleri delil
olarak kabul etmedi ve dosyaya koymadı. Gerekçesi ise şöyle:
"Ben günlüklerin el yazısı olduğunu sanıyordum. CD'lerde kayıtlı
olduğunu bilseydim istemezdim zaten, çünkü yasadışı yollardan
elde edildiği için delil sayılmaz".

Özden Örnek'in avukatı da CD'lerin delil sayılamayacağını belirterek,
CD'lerle ilgili herhangi bir işlem yapılmasına karşı çıktılar.