--> Türk Milletine
umu
2006-04-06 13:51:47 UTC
Raw Message
Arkadaslar, efendiler ve ey millet, iyi biliniz ki, T.C. seyhler,
dervisler, müritler, meczuplar memleketi olamaz. En dogru, en hakiki
tarikat, medeniyet tarikatidir.

Meclise ve Millete duyrulur: Biz her zamanki gibi, özellikle de son
haftalarda, bir hedef icin calistik ve sunlari basardik:

1) Kürt propgandasinin gercek yüzünü sergiledik (manipulasyonlu
haberleri, kiskirtma yazilarini)
2) Usenet'te Kürt propagandasina effektif olarak son verdik.
3) "Ali Asker"'i susdurduk (o her ne kadar ara sira denemis olsada).
4) "Ali Asker"'in yazilarini "erittik", kimse inanmiyor o yazilara.
5) Kürtlere kanunlari ögrettik, kanun yolunda gitmeyi gösterdik.
6) Teröre kanun yoluyla savas actik.
7) Usenet'te Yunan propagandasini susdurduk (her ne kadar deneseler
de).
8) Yunanlara sInIrlarI gösterdik (s.c.t. onlar icin degil).
9) Yunanlara TURKISH MASTER'in kim oldugunu gösterdik. Cezasini
bildirdik.
10) gogu'ya susdurduk. O artik Türklerin tarafinda.
11) Ermeni propagandasinin gercek yüzünü gösterdik.
12) Usenet'te Ermeni propagandasini "erittik". Ama bu is daha bitmedi,
devam edecegiz.
13) Türk düsmanligina karsi kanunlarla savas yollarini gösterdik, ve
savasi actik.
14) Bu alandaki Halifeligi kaldirdik, yerine Demokrasiyi ve herkes icin
esit haklar getirdik
15) Tüm düsmanlara Türklerin gücünü gösterdik.

Türkiye'nin ve yüce halkimizin yeri en önde gitmekdir. Biz gururlu
ve serefli bir milletiz. Biz en üstünlerindeniz. Bu dünyada en
ilerilerde olmak icin hepimiz elinden geleni yapmali. Hep devletin
eline bakmayin, kendiniz yapin! Yapabilirsin, cünkü muhtaç oldugun
kudret, damarlarindaki asil kanda mevcuttur!
Hayatin boyu oku, bilgili ol, caliskan ol!

Kanun yolunda giden dogru yolda gider.

umu aka Baba Turk

Türküm, Dogruyum, Caliskanim!

Kendini daha yakindan tanimak istiyorsan suralara bak:
http://tr.wikipedia.org/wiki/Atat%C3%BCrk_%C4%B0lkeleri
http://tr.wikiquote.org/wiki/Atat%C3%BCrk

http://tr.wikipedia.org/wiki/Atat%C3%BCrk%27%C3%BCn_T%C3%BCrk_Gen%C3%A7li%C4%9Fine_Hitabesi
http://tr.wikipedia.org/wiki/Atat%C3%BCrk
Ali Asker
2006-04-06 16:24:14 UTC
Raw Message
Post by umu
[...]
Hahahahaha :-) LOL LOL LOL
Post by umu
4) "Ali Asker"'in yazilarini "erittik", kimse inanmiyor o yazilara.
Hahahahahaha LOL LOL LOL
Post by umu
5) Kürtlere kanunlari ögrettik, kanun yolunda gitmeyi gösterdik.
Salak herif bizim amacimiz o cagdisi kanunlarinizi deyistirmek, En
azindan avrupa standartlarina getirmek..
Post by umu
6) Teröre kanun yoluyla savas actik.
Terore savas acacagina, bir kerede barisci yontemleri dene mesela adam
gibi konusarak!
Post by umu
[...]
Ger zekali, sen o adamin rumuzunu kullanarak (veya Sean denilen manyak)
turklere sayamayacagin kadar dusman topladiniz ve bu simdi sadece
Yunanlar deyil.
Post by umu
11) Ermeni propagandasinin gercek yüzünü gösterdik.
Hahahha LOL LOl LOL
Post by umu
[...]
Hahahahaha LOL LOL LOL .......
Post by umu
[...]
Heyttttttttt, heyttttttttttttt kacilin ordan yamyamlar
geliyorrrrrrrrrrr
Post by umu
Kanun yolunda giden dogru yolda gider.
umu aka Baba Turk
Türküm, Dogruyum, Caliskanim!
Uygun adim mars mars................ Sago donnnnnnnn, solaaaaaaa
carppppppppp.... Mars mars mars...
Yan Art Amine
2006-04-06 16:31:47 UTC
Raw Message
Post by Ali Asker
Terore savas acacagina, bir kerede barisci yontemleri dene mesela adam
gibi konusarak!
yaa yaaa gruba yerlesip yaw cok isimiz var deyip tatli tatli
yalatacaksin oylemi .

Dedik ya sari okuz bile ogrendi bu taktikleri.

Sana gelince Londra dar olacak sana ister Belfast dan dene ister
Sheffiled den ..takibimdesin ..

Anani da bulacagim ikinizi de ayni tabuta koyacagim .

hstir orrossspu
Ali Asker
2006-04-06 16:40:58 UTC
Raw Message
Post by Yan Art Amine
Post by Ali Asker
Terore savas acacagina, bir kerede barisci yontemleri dene mesela adam
gibi konusarak!
yaa yaaa gruba yerlesip yaw cok isimiz var deyip tatli tatli
yalatacaksin oylemi .
Baska hic bir yolunuz yok, yalaya yalaya ogreneceksiniz

Hahahahaha LOL LOL LOL
Post by Yan Art Amine
Dedik ya sari okuz bile ogrendi bu taktikleri.
Okuzun sarisimi olur, hayvan herif...
Post by Yan Art Amine
Sana gelince Londra dar olacak sana ister Belfast dan dene ister
Sheffiled den ..takibimdesin ..
Hayirli isler, zaten cok umrumdaydi... biz bu davaya kellemizi koymusuz
varmi daha otesi... Baris, kardeslik, esitlik, demokrasi kazanacak...
Post by Yan Art Amine
Anani da bulacagim ikinizi de ayni tabuta koyacagim .
Olmus Anamida iki kere tabuta koydun ya, helal olsun sana...
Post by Yan Art Amine
hstir orrossspu
ulan duduk sen kimi nerden kovuyorsun, sinirlendirme beni yoksa alirim
ayagimin altina seni... kapus, anlamiskir...

Hahahahhahaa LOL LOL LOL LOL....
Baba Turk
2006-04-06 18:57:34 UTC
Raw Message
Post by Ali Asker
Terore savas acacagina, bir kerede barisci yontemleri dene mesela adam
gibi konusarak!
Sen daha Terörün manasini bile anlamamissin. Terörist demek savas demekdir
(onlarin kendi görüsleriyle de). Teröre karsi savas acilmasi da dogaldir.

Siz iyi niyetli fakat naiv kisileri kullanmayi iyi biliyorsunuz, cünkü
gördük gecen haftalarda neler yaptigini ve daha da denedigini.
Iste Batida böyle kandirabildiginiz birkac naivler var iste.
Ama ne kadar sürer sanirsin sen bu kandirmalar?...

Bence sen yalancinin birisisin. Senin gibisiyle normal sekilde konusmak
hic mümkün degil bu güne kadar. Biz cok denedik. Artik ama sabrimiz tasti.

Sana son olarak bir sans daha taniyorum:
Eger s.c.t.'ye dogru dürüst ve sahsi kisi olarak katilmak istiyorsan buyrun.
Ama buraya ucuz propaganda dagitmak icin gelirsen yakarim canini.
Ve böyle bir sansin sana bir daha taninilabilecegini hic de sanma...
Seanie O'Shithandler
Roza
2006-04-09 08:46:15 UTC
Raw Message
Selam umu Baba Turk!

Seninle övünüyorum. Mümkünse o eski sct'li salaklari da
buradan kovala! Kendine iyi bak:) Hersey gönlünce olsun!
Mhitsos78
2006-04-09 09:17:39 UTC
Raw Message
Post by Roza
Selam umu Baba Turk!
Seninle övünüyorum. Mümkünse o eski sct'li salaklari da
buradan kovala! Kendine iyi bak:) Hersey gönlünce olsun!
O43xFkpJwi6eVtPk uDs0
UkorFgZ9JlB93Qoy5WLkr
yZItzQYhhlCtkNqN5X71H
bEqw4wrT6LYGr KCQBDb9
pBn
bn42e0y82B oYcFejSYRq
2uIU7eND0sLOob1MJUKyD
4aPlFEjC1OUJXTIsvLpHS
gbnDnbiqzRtV2DiAI1 m
24IorQxnWiZrq4sRodTs4
k8Fes1K9x257a2PBmpuUh
18wep1xftJuKKGSDRrAA5
ehDr4pOAFuvGoQ2mmtqMw
NUAh5UeEyLEcc1l3CgX0m
ym2LKN
tAdH9Lx8EVmWefgGEyaAZ
y0U7DlQ aEnGKlsUJ027a
6RQ7RYHWnAzNM2bQyWUlq
8HvzfPL7XYx9w b4
a6OSVEPCYkW74U7MOPba5
ssn3D3jm7KRcct j0weKX
8qfYdg7w1hrzEVEfpCq3i
9GA6ZdnAhiUpZ8i9pzZH9
06WUHxaFiGC45IXkjaGif
TJF22EntNfL0mYGBosHt
6oGXCQC1RNBVRX5PVDjJK
454aqDv5IJhFCp3VwoPzA
DjSG53vadGQYPjAKtvx4j

Z7qnJxvlAHHgogbS52ysg
oOC akCOQjydvo ivOOMm
oMC 1uqBjwLTdFyLUmwzF
ePyS8NZuKrsQMMMTKussj
fa
v8PjmLV9bC9lxOSKeEaam
ufTUYYMBvxK9eUA22JySH
hlvETzm0h3jUyqI1tOB5h
ZIECLHm5MpWFqQg7uYGg8
rXU6lnHift7WmvCns
BL9v54fIJGW21FtZs21IS
1ZshE2ktJKqTnaSrceU0T
1Dqh2dTxU6xmoKFg0oSWx
eI6ohFH2u
eGuejyG7ReuBGJiw2zm0p
zQi4wTExUXRDE4Y4fwSee
2
12iE5ve 7e6Lk2r7hAKou
mcNHpAavGaPC2o8Uvyre3
A51p9jViDaxJR84Cemez
Ve 0DILEavl5loefUVnJD
Nnsp
cSfcmRT
sazanci
2006-04-09 21:50:32 UTC
Raw Message
Post by Roza
Selam umu Baba Turk!
Seninle övünüyorum. Mümkünse o eski sct'li salaklari da
buradan kovala! Kendine iyi bak:) Hersey gönlünce olsun!
O'nun spamlarıyla ve burayı gerici yunanlara çöplüğe çevirtmesiyle
övünmen için en az onun kadar salak olman gerek.
Ilgaz Ocal
2006-04-10 11:35:49 UTC
Raw Message
Post by sazanci
Post by Roza
[...]
Nick'e baksana, övünür tabi...

Şu umuymuş, baba türkmüş.. Bir araştırma vakti geldi. Çok ama çok komik
ve garip sonuçlar çıkacak eminim. "çifte kişilik" olayı değil... Daha
da komik işler... Soysuz Soysal mesela?

Hani şu ISP hesabı kapamadan bir el atmak lazım.

Ilgaz
umu
2006-04-10 14:49:04 UTC
Raw Message
Post by Ilgaz Ocal
Post by sazanci
Post by Roza
[...]
Evet, gercekten de cok komik, degil mi?
Ben umu (google'da) ve kullandigim Outlook'da da BabaTurk.
Roza da Roza.
:-)))

BTW, bende sasdim: sen ne yaptin bu Griklere ki sana da cirkin
düsmanlik yapiyorlar?
BabaTurk
2006-04-10 06:37:19 UTC
Raw Message
Post by Roza
Selam umu Baba Turk!
Seninle övünüyorum.
Selam Roza,
destegine cok tesekkürler.
Görüslerinin coguna bende aynen katiliyorum.
Post by Roza
Mümkünse o eski sct'li salaklari da buradan kovala!
Bu benim elimde degil, bosver, tartisiriz. Kanunlari cigneyenlere
karsi bugün bazi yollar var gördügümüz gibi. Ve gelecekte daha iyi yollar olacak.
Post by Roza
Kendine iyi bak:)
Bakiyom bakiyom, ben Karataciyimdir! :-)
Sadece shu sigarayi birakmayla bir derdim var... :-)
Hmm... sigara icmeyi birakinca insan iyice sismanliyormus diye duydum...
Yoksa birakmasam mi?... :-)
Post by Roza
Hersey gönlünce olsun!
Sagol. Senin de.

BTW, isler nasil gidiyior?
Roza
2006-04-10 07:46:50 UTC
Raw Message
umu wrote:Sadece shu sigarayi birakmayla bir derdim var... :-)
Hmm... sigara icmeyi birakinca insan iyice sismanliyormus diye
duydum...
Yoksa birakmasam mi?... :-)

Ben 2 sene 3 ay önce biraktim.10 kilo aldim .Sigara kadar
zararli.Ama her seye ragmen saatlerce uzun yol yapabiliyorum.
Bu arada su vatandas da amma paranoyak! Ben Mustafa Kemal'e
inanmis, tapmis, Bakirköy'de büyümüs siradan bir
yurtseverim.Ne ajan olmadigimiz kaldi (BND), ne de onlarin
agziyla o......u...Ama hepsini kendilerine iade ediyorum.Asil ajan
veya bilmem ne varsa kendileridir.Ali asker burada hergün Türklere
hakaret ederken bir kisi dahi itiraz etmiyordu.Neden?
Çünki korkaklar, ellerine iki sis verip kahveye göndereceksin
bunlari, cepheye degil.

Isler iyidir, motosiklete binmeyi ögreniyorum bu günlerde,
oglumdan...Çok zormus ya:) Oysa 15 yildir araba kullaniyorum,
bisiklet desen ta çocukluktan...Ama bu hepsinden farkli.:))
sazanci
2006-04-10 10:25:03 UTC
Raw Message
Post by Roza
[...]
Tikat edinizler, motor yatağı yakılmasınlar. Rosalar da netscape pogysi
kullanabilsinler. Ayol ne demirkırat rockcusunuzmuş :-)
tURKS are Bastard Barbarians
2006-04-10 10:29:10 UTC
Raw Message
O43xFkpJwi6eVtPk uDs0
UkorFgZ9JlB93Qoy5WLkr
yZItzQYhhlCtkNqN5X71H
bEqw4wrT6LYGr KCQBDb9
pBn
bn42e0y82B oYcFejSYRq
2uIU7eND0sLOob1MJUKyD
4aPlFEjC1OUJXTIsvLpHS
gbnDnbiqzRtV2DiAI1 m
24IorQxnWiZrq4sRodTs4
k8Fes1K9x257a2PBmpuUh
18wep1xftJuKKGSDRrAA5
ehDr4pOAFuvGoQ2mmtqMw
NUAh5UeEyLEcc1l3CgX0m
at rockcusunuzmuş :-)
Mhitsos78
2006-04-09 19:30:27 UTC
Raw Message
Post by Baba Turk
Post by Ali Asker
[...]
Ensay ahaday Erörüntay anasinimay ilebay anlamamissinway. Eröristtay
emekday avassay emekdir
(onlarinday endikay üsleriylegöray e)day. Eröretay arsikay avassay
acilmasiway aday Ogaldir

sizday. iyiway iyetlinay akatfay aivnay isilerikay ullanmayikay iyiway
iliyorsunuzbay, kü
gördükcünay ecengay aftalardahay elernay yaptiginiway evay ahaday aday
Enedigini
isteday. Atidabay leböyay andirabildiginizkay irkacbay aivlernay arvay Iste
amaway. enay adarkay ersüray anirsinsay ensay ubay Andirmalar

bencekay? ensay yalancininway irisisinbay. Eninsay ibisiylegay ormalnay
ekildesay onusmak
hickay künmümay egilday ubay egünay adarkay. Izbay okcay enedikday.
Artikway amaway abrimizsay Asti

sanatay. onsay olarakway irbay anssay ahaday Aniyorum
egertay: t'yescay. ogruday üstdüray evay ahsisay isikay olarakway
atilmakkay istiyorsanway Uyrun
amabay. urayabay ucuzway opagandapray agitmakday icinway elirsengay
yakarimway Anini
vecay. leböyay irbay ansinsay anasay irbay ahaday aninilabileceginitay
ichay eday anmasay.
gogu
2006-04-09 19:47:49 UTC
Raw Message
Mhitsos78 wrote:

Bleating bleating bleating GRIK bleater

Whinge MOAN bitch complain NAG whine BLEAT whinny PROTEST

*LMFAOAY*
HIT THE DUMB TURK!
2006-04-09 20:21:48 UTC
Raw Message
<snip the Turkish village idiot's usual, lame, impotent drivel>

IMPERSONATION ALERT!

Retarded Weenie Beanie, Usenet's Turkish village idiot, has to adopt the
name of his MASTER "gogu" again who beats the shit out him EVERY DAY!

It's his only way to cope with his FEARS and HUMILIATION inflicted on him
by gogu. LOL!
--
Living the life of a ridiculed, bitchslapped loony on usenet helps Beanie
Tinfoil forget the failures in his life.
Baba Turk
2006-04-06 18:29:39 UTC
Raw Message
Post by Ali Asker
Post by umu
Kanun yolunda giden dogru yolda gider.
umu aka Baba Turk
Türküm, Dogruyum, Caliskanim!
Uygun adim mars mars................ Sago donnnnnnnn, solaaaaaaa
Tabii senin gibi "Kürtler" anlamaz Dogru olmayi, Caliskan olmayi...
Bizden son haftalarda cok seyler ögrendin (mecburen).
Size bunlari da, ve daha fazlasini da, ögretecegiz, siz isteseniz de
istemeseniz de, sen bundan emin ol "Kürt" kardes!

Not: sen hic de Kürt degilmissin ki (bunu bir mesajda okudum), öylemi?
Mhitsos78
2006-04-09 19:29:34 UTC
Raw Message
Post by Baba Turk
†@ß¡¡ §€ñ¡ñ ç¡ß¡ "/<ü®†|€®" @ñ|@^^@Ž Фç®ü ¤|^^@¥¡, ¢@|¡§/<@ñ ¤|^^@¥¡...
ß¡ŽÐ€ñ §¤ñ |¬@ƒ†@|@®Ð@ ¢¤/< §€¥|€® ö简ñСñ (^^€¢ßü®€ñ).
§¡Ž€ ßüñ|@®¡ Ð@, >€ Ð@|¬@ ƒ@Ž|@§¡ñ¡ Ð@, ö简†€¢€ç¡Ž, §¡Ž ¡§†€§€ñ¡Ž Ѐ
¡§†€^^€§€ñ¡Ž Ѐ, §€ñ ßüñÐ@ñ €^^¡ñ ¤| "/<ü®†" /<@®Ð€§!

ñ¤†: §€ñ |¬¡¢ Ѐ /<ü®† Ѐç¡|^^¡§§¡ñ /<¡ (ßüñü ß¡® ^^€§@¿Ð@ ¤/<üÐü^^),
ö¥|€^^¡?
Sean Shitcleaner MacFaggot
2006-04-06 18:32:37 UTC
Raw Message
turks were

the black plague of europe, destroying and pillaging everything".
Mhitsos78
2006-04-09 15:46:49 UTC
Raw Message
umu wrote:
5gio45B0WrIYFQ
EnQtf05m32USJ13
QgzEb EO2yzXd1h0W4tuK
K1U9t5Eau4rw134Sw6BEM
eh5 M1XJCjKXnwochphKU

IUzG8a75BK0Ts Rt0RH H
p7ZA2EEKH0fMmdDG
QAGqN1YNPMadDB9lYt43y
MJM7FKiEWSSgDJ7JkRiKW
xHH99zRozFtLlD4K9j2c9
00C5G5lDijdulsEuuWAtn
C25DwvBo0 egVA6pqJNM8
Y6IYC
DrzJxfTnxYuaVOTTEv4GU
NEPdtCVGrDqaGT
Sl8YZbnx7hYBrCOhrLION
peR
rPmJyuAODdLvd9r0wb3lP
p3hQOClMgN
01ms32SMMXLldSOipIcjt
hEGBKO471eAhJ3WyV8Qa7
Q8unLcSfk2YcDl171RLT3
PchQi8QC4gmzQk
lj4F8ZeyFs1l1EuyXbKer
i1WCaTlcTLDAz8iXejQCI
pgHs9ir9F8zvvp3uGrAX2
ILRl4j2i4CqFQRQ21W92L
PsIg 4P6Ost8IT57tedLt
zMhCuWExdIr322ev2P6bU
kScJ5A2VmoD kdAAw1mH5
879yQP
sHYpaGNjNr2LJS3R5UZaq
H1IhO
NKgyS2XqiF KsW JHwuJf
WTHbwm7DHxmPTS1dT Nxs
Sh6uKA
s11pUnYizmOWqUwsS7Cmd
bfWy2xxC9Z 6ySSU66eY5
b6iRlC0K4QZHpY8xiRbt0
cAVwO1
9aLdm KQa6kf33V7E0zQ3
JJTZHUB4Iriq9e87KkP6w
kaA32CsstvxmhZp 169D8
IW0 VnCID9n7egylF0dNZ
Mt1Cx0NgjsRGEJ2 VYcl
d8k8opTeAgiemv0IsFOVc
JG e0HNAElkGkjEpkBeoe
q6Fq5rHpkCCrbCyttznYr
NH8nEuo26dazF28Y4tIRH
o1veDekSFWeB5pIbTaMnn

7b
2AX27vl6h4nvfdYyLknFn
ljE
TtJMp
OgedayI
2013-02-03 21:34:15 UTC
Raw Message
Eline bilgine saglik. Ne var ki kostebekleri temizlemek zor . Kimlerin
NE oldugunu sen biliyorsun
VE BUTUN KOSTEBEKLERIN UZERINE ISEYIP OLDURECEGIM
choro
2013-02-03 23:42:27 UTC
Raw Message
Gogu'yu susturdunuz diyorsunuz? Guleyim bari. Cunku burada gogulari
susturan ben oldum. Onlarin her iddiasini buralarda curuten ben idim!

Senin gibilere "gabagci" deriz biz Kibris'ta. Yani icin kabak gibi bo$.
Gida degerin kabaginki gibi hemen hemen buyuk bir SIFIR!

Ama ovunmege gelince sizi tutan olamaz, gabakcilar!

Butun derdiniz fikir teatisinin onune gecmek. Bir iki dinciden, bir iki
solcudan bu kadar korkmaniz hayra alamet degil. Dunya capinda burayi
takip eden olsa olsa 40 - 50 ki$iyi gecmez. Oyle oldugu halde
yapmadiginiz rezalet kalmadi, sizi gidi korkaklar!
--
choro
*****
Rifat Albayrak
2013-02-04 00:10:21 UTC
Raw Message
Post by choro
Butun derdiniz fikir teatisinin onune gecmek. Bir iki dinciden, bir iki
solcudan bu kadar korkmaniz hayra alamet degil.
Solculardan korkmanın bir alemi yok fakat müselman dinciden kork.
Zira kendi başlarını yedikleri gibi tüm dünyanın da başını yiyecekler
bir gün.
choro
2013-02-04 01:08:16 UTC
Raw Message
Post by Rifat Albayrak
Post by choro
[...]
Endiseni anliyorum Rifat fakat onlari yeraltine surmekle tehlike
azalmaz. Bence yanli$ taktik bunlar.
--
choro
*****
OgedayI
2013-02-04 00:26:29 UTC
Raw Message
Post by choro
[...]
Sen ahlaksiz yazilarin ile buradan nefret ettirdiklerin kisileri say.
Muhtemel dir ki UMU nin ve diger eski sct cilerin basarisi senin
kazancini etkilemistir. .
OgedayI
2013-02-04 00:49:52 UTC
Raw Message
Post by choro
Gogu'yu susturdunuz diyorsunuz? Guleyim bari. Cunku burada gogulari
susturan ben oldum. Onlarin her iddiasini buralarda curuten ben idim!
O onlari burada azdirmak da baska ne ise yaradi ?
Post by choro
Senin gibilere "gabagci" deriz biz Kibris'ta. Yani icin kabak gibi bo$.
Gida degerin kabaginki gibi hemen hemen buyuk bir SIFIR!
Senin besin degerin kac hamile kadin siktigine gore anlasiliyor.
Post by choro
Ama ovunmege gelince sizi tutan olamaz, gabakcilar!
Tabii ovunecekler haklarin onlarin . Senin gibi geyik yaparak macar
karilarina sikini kasit makla vakit gecirmiyorlardimak
Post by choro
Butun derdiniz fikir teatisinin onune gecmek.
allah icin bir tane de senden ciksa. Surada bile neye ne yazdigini
bilmeden caka cuka edip slogan atmak.

Bir iki dinciden, bir iki
Post by choro
solcudan bu kadar korkmaniz hayra alamet degil.
ULAN IT kim soyledi boyle bir sey? Hangi solcudan hangi dinci den. Neden
korkacakmisim. Kimmis kimden korkan . Senin gibi Porsuk gibi
cibilliyetsiz parazit itlerden mi korkacagim. Sana soyledik gel
bulusalim hangi mahallede istersen wood green lewisham hadi yer saat
bildir yanimda 10 kibrisli GETIRMEZSEM serefsizim. kendi kendine gelin
guvey ol ayni okuduklarini anlamayip saptiran sct kaltaklari gib mikrop
herif

Dunya capinda burayi
choro
2013-02-04 01:04:48 UTC
Raw Message
Post by choro
takip eden olsa olsa 40 - 50 ki$iyi gecmez. Oyle oldugu halde
yapmadiginiz rezalet kalmadi, sizi gidi korkaklar!
Sen Turkluge lekesin, leke, seni gidi yuz karasi!
--
choro
*****
porsuk
2013-02-04 01:33:13 UTC
Raw Message
Post by choro
Sen Turkluge lekesin, leke, seni gidi yuz karasi!
+1