Türkiye derhal Suudi Arabistan ile TÜM iliskileri kesmeli !
Benjamin
2008-05-01 13:23:21 UTC
Türkiye derhal Suudi Arabistan ile TÜM iliskileri kesmeli !
Suudi Arabistan'da Türk vatandasi Sabri Bogday'i bir Misir'li komsusu
kavga ettikten sonra din polisine "Allah'a küfür etti" diye sikayet etti.
Simdi zavalli adam bogazi kesilerek idam edilecek!
Seriatci AKP'ye oy veren %47 beyinsiz maymunlara duyrulur !
Suudi Arabistan'a hacca giden salaklara duyrulur!
Hepiniz geberin! Dinci boklar!
Sizin o Islam "medeniyetinizin" ben icine sicayim!
http://www.haber7.com/haber.php?haber_id=316478http://theimpudentobserver.com/world-news/swear-and-die-in-saudi-arabia/http://www.westernresistance.com/blog/archives/004027.htmlhttp://www.amnesty.org/en/library/asset/MDE23/014/2008/en/224d8f73-11...
--
In Saudi Barbaria, the Turkish national Sabri Bogday has been
sentenced to death (by beheading !) on fake charges of blasphemy !
Yanindayim bu savasta. Islam GOT olmali, Araplar SIKILMELILER.
okeyci
2008-05-01 14:20:07 UTC
http://www.amnesty.org/en/library/asset/MDE23/014/2008/en/224d8f73-115a-11dd-a414-a101e24af105/mde230142008eng.html
--
[...]
Ne yapmali bilmem sekerim.

Kafdaginin ardindaki bir ülkede de "bu kis komünizm gelebilir" vb.
paranoya ile 17 bin vatandas faili mechul bicimde siyasi olarak
katledilmis, 3 bin vatandas da gene ayni nedenle gözaltinda kaybedilmis
vaziyette.

Kimseler bunun hesabini sor(a)miyor. Sormaya kalkan vatan haini ilan
edilip "rufailer"e yem ediliyor.

Demek ki birileri gökyüzü allahlarina, birileri de yeryüzü allahlarina
kurban ediliyor farkli cografyalarda.

Bir ülke ile iliskiyi kesmek cözüm mü acaba sekerim. Ya kendi ülkesinde
böylesi durumla yasayanlar ne yapmali? Kendi ülkesiyle iliskiyi nasil
kesecekler?

Gördün mü komediyi? Demek ki bisey yapmali ama senin dedigin gibi degil.

Hadi bakalim düsünmeye. Ne yapmali? Yoksa borsada mi "oynamali" :-)
BilgeKhan
Neyden bahsettigini bir bilseydim belki bir cevap yazardim... :-)
okeyci
2008-05-01 22:18:39 UTC
Post by BilgeKhan
Post by okeyci
[...]
Ayol ben de seni zümrüdü anka kusu sanmistim :-)